تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی جدید Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/30 03:50:16 ب.ظ
آب قلیایی جدید

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

آب قلیایی
در این مقاله می خواهیم به رابطه ی بین کم آبی و بیماری افسردگی بپردازیم همچنین در مورد تاثیر آب قلیایی روی این بیماری اطلاعاتی را جمع بندی کنیم .

افسردگی چه نوع بیماری است و چه علائمی دارد ؟

روان پزشکان این بیماری را به عنوان سرماخوردگی روانی بیان می کنند ، ویژگی کسانی که به این بیماری دچار می شوند خلق افسرده ، احساس غمگین بودن ، نبود اعتماد به نفس ، بی حوصله بودن و لذت نبردن از زندگی می باشد .

اثر کم آبی و افسردگی :

زمانی که در بدن آب کافی نباشد سبب می شود که مغز نتواند پمپ های مولد انرژی الکتریکی را به کمک نیروی دریافتی از آب دریافت کند . در نتیجه بسیاری از کارهایی را که مغز به وسیله ی نیروی آب انجام می دهد متوقف می شود که به مرور زمان این امر تشدید می یابد و سبب افسرده شدن شخص می گردد اما در صورت نوشیدن آب در زمان مناسب و به میزان مورد نیاز بدن این مشکلات ایجاد نخواهد شد .

درمان افسردگی :

یکی از روش های بسیار موثر و ارزان در درمان این بیماری نوشیدن آب قلیایی می باشد که در بیماران متعددی بسیار موثر بوده است .

تاثیر آب قلیایی روی افسردگی :

یکی از دلایل افسردگی پایین آمدن سطح ATP در مغز می باشد . زمانی ATP پایین می آید که شخص آب کمی نوشیده باشد . آب قلیایی آی واتر به دلیل اینکه حجم مولکولی پایینی دارد سبب می شود که شخص استفاده کنند بتواند به راحتی مقدار آب بیشتری را بنوشد نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب در روز سبب می شود که در طول شبانه روز بدن کم آب نشود و مغز به خوبی فعالیت خود را انجام دهد .

به صورت کلی می توان گفت آب یونیزه قلیایی در بهبود انواع بیماری ها تاثیر بسزایی دارد که در مقالات پیشین آورده شده است و پیشنهاد می کنیم این مقالات را مطالعه کنید .

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.072 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت